STYLE SWITCHER

Choose Colour style

For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
Kia a livrat flota de automobile pentru turneul de tenis Australian Open 2019

Kia a livrat flota de automobile pentru turneul de tenis Australian Open 2019

Kia Motors Corporation a furnizat o flotă de automobile pentru Australian Open 2019, marcând cel de-al 18-lea an consecutiv în care joacă rolul de sponsor major al turneului de Grand Slam din Asia-Pacific.

Ceremonia oficială de predare a automobilelor a avut loc astăzi în Federation Square din Melbourne, iar Rafael Nadal, ambasadorul Kia și câștigător a 17 titluri de Grand Slam, a prezentat cele 120 de automobile Kia oficialilor turneului Australian Open. Automobilele vor transporta jucătorii, oficialii partidelor și VIP-urile pe toată durata celor două săptămâni ale turneului, care începe în 14 ianuarie în Melbourne și se încheie cu finala de simplu masculin care se va desfășura pe arena Rod Laver în 27 ianuarie.

În decursul ultimilor 18 ani, flota de curtoazie Kia a parcurs milioane de kilometri în zeci de mii de călătorii în care au transportat jucătorii de tenis și oficialii în condiții de confort și siguranță. În acest an, flota Kia va continua această tradiție cu ajutorul celor peste 350 de șoferi ai turneului, care se așteaptă să parcurgă peste 450.000 de kilometri în mii de deplasări în timpul turneului.

„Kia a avut onoarea ca timp de aproape două decenii să fie sponsorul unuia dintre cele mai mari evenimente sportive la nivel mondial, iar acest angajament al nostru nu și-a pierdut niciodată din intensitate. Așteptăm cu nerăbdare următoarele două săptămâni ale competiției și credem că anul acesta va fi cel mai bun eveniment desfășurat vreodată”, a spus James Cho, Președinte al Kia Motors Australia.

„Kia a fost întodeauna mai mult decât un sponsor al Australian Open, este un membru foarte apreciat al familiei tenisului și a contribuit din plin la extraordinara creștere a turneului de-a lungul timpului. Flota Kia care transportă jucătorii în jurul orașului Melbourne în ianuarie și implicarea extraordinară a fanilor la Melbourne Park au devenit sinonime cu turneul și o parte importantă a experienței Australian Open pentru jucătorii noștri”, a declarat Craig Tilley, Directorul Turneului Australian Open.

Pentru a sărbători implicarea pe termen lung în jocul de tenis, Kia va lansa diverse programe on-line și off-line pentru a bucura fanii tenisului din întreaga lume. Concursul ‘AO Selfie’ va oferi fanilor tenisului posibilitatea de a împărtăși momentele preferate ale turneului pe rețelele media de socializare, în timp ce 68 de norocoși clienți Kia din 28 de țări vor fi invitați la turneu, participând la experiențe exclusiviste cu profesioniști și primind bilete pentru a viziona partidele din semifinala turneului masculin.

În plus, Kia a invitat 30 de copii de mingi la Melbourne pentru a se bucura o dată în viață de posibilitatea de a participa la un turneu de tenis de Grand Slam. Un total de 20 de copii din Coreea și 10 copii din India au fost selectați după ce au avut loc competiții naționale în 2018, fiind aleși cei mai buni 30 copii de mingi din aceste regiuni.

Lasă un comentariu


Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Top